Wednesday, May 18, 2016

Filled Under:

GANJARA SIAPA DAPAT CARI WANITA INI !! Wanita Buat Video Smule Sambil Lakukan Hubungan Intim

Smule ni adalah satu aplikasi untuk karaoke secara online yang dah semakin menjadi-jadi dikalangan orang sekarang ni, betul tak?? Tak kira yang muda atau tua, ramai yang dok buat video Smule tu.. Setiap hari di laman sosial tu, penuh jer dengan lambakan video Smule yang dimuat naik..

Di situ korang dah boleh nampak ‘bakat’ dorang yang cuba test suara, sampaikan ada seorang lelaki yang dikenali sebagai Khai Bahar telah popular dan menarik perhatian netizen di Malaysia dan juga Indonesia kerana kemerduan suaranya.. Suara dia memang mantap, cair jer dengar! Hihhii..

Tapi Miss bukan nak cerita pasal Khai tu lah, ni masalahnya ada seorang wanita dari Indonesia telah bikin panas buat video Smule.. Korang nak tahu apa yang dilakukan minah tu?? Minah tu dikatakan menyanyikan sebuah lagu bertajuk ‘Banyuwangi’ sambil melakukan hubungan seks.. Biadap,kan??

Dek kerana itu jugalah ia telah menimbulkan kemarahan warga Banyuwangi kerana perbuatannya tu telah dianggap menghina warga Banyuwangi.. Mana tak nya, sampaikan seorang lelaki menawarkan 1 juta rupiah (RM300) bagi siapa yang dapat memberikan maklumat mengenai minah tu..

Bengong betoii minah tu dengan pasangannya, dorang patut dihukum rejam sampai mati jer! Harap lepas ni jangan ada yang ikut cara minah tu sudah lah yer, takut lepas ni Smule tu diharamkan pulak! - MissHana/Utaranews.com






0 comments:

Post a Comment